Grupa PTWP z 20 mln odsłon i 3,84 mln użytkowników. Dlahandlu.pl z rekordowymi wynikami

Autor: PTWP 27 listopada 2015 16:13

Portale należące do Grupy PTWP zanotowały w październiku rekordową liczbę użytkowników i odsłon. Na historyczne wyniki branżowych serwisów wpływa jakość i kompleksowość oferowanej treści, a także integrowanie wyglądu, funkcjonalności oraz zawartości merytorycznej witryn ze zmianami zachodzącymi w poszczególnych sektorach gospodarki.

W październiku br. rekordowe liczby unikalnych użytkowników oraz odsłon odnotowały należące do Grupy PTWP portale: dlahandlu.pl, housemarket.pl, infoDENT24.pl, parlamentarny.pl, pulshr.pl, rynekaptek.pl, rynekzdrowia.pl oraz sadyogrody.pl.

Pozycję portali Grupy PTWP potwierdzają najnowsze wyniki badania Megapanel PBI/Gemius, najbardziej reprezentatywnego dla rynku mediów internetowych. W październiku Grupa PTWP awansowała na 7. miejsce w kategorii biznesowej, notując jednocześnie swój najlepszy historyczny wynik w tym rankingu.

Na 3,84 mln użytkowników i 20 mln odsłon w skali ostatniego miesiąca w Grupie pracowały także pozostałe serwisy: farmer.pl, portalsamorzadowy.pl, portalspozywczy.pl, propertydesign.pl, propertynews.pl oraz towarzyszący najważniejszym wydarzeniom w polskim przemyśle wnp.pl.

– Stawiamy na najwyższą jakość oferowanych informacji, materiałów i analiz po to by się wyróżniać i nie tracić zainteresowania użytkowników – mówi Wojciech Kuśpik, prezes Grupy PTWP SA.

– Konsekwentnie, w każdym z segmentów rynku, w którym działamy, dbamy o precyzyjnie dopasowane, dedykowane treści i kierujemy je oddzielnymi kanałami. Coraz większa specjalizacja przynosi coraz lepsze skutki – dodaje.

Wyniki poszczególnych portali Grupy PTWP to efekt oferowanej zawartości merytorycznej, a także integrowania wyglądu, funkcjonalności oraz treści serwisów ze zmianami zachodzącymi w poszczególnych sektorach gospodarki.

– Szybkiemu dostarczaniu fachowych informacji w atrakcyjnej i wygodnej formie służy także odświeżanie layoutów, upraszczanie nawigacji i dostosowywanie stron do urządzeń przenośnych – mówi Patryk Felner, kierownik działu wsparcia portali w Grupie PTWP.

– Ruch pochodzący z urządzeń mobilnych w wielu przypadkach sięga kilkudziesięciu procent. Wzmacniamy także aktywność w mediach społecznościowych – dodaje.

Uruchomiony zaledwie miesiąc wcześniej portal parlamentarny.pl, relacjonujący przebieg kampanii wyborczej do parlamentu oraz prezentujący sylwetki wszystkich kandydatów na posłów i senatorów, zgromadził w październiku br. ponad milion użytkowników. Po wyborach serwis relacjonuje pracę nowo wybranego parlamentu i rządu, akcentując wątki gospodarcze i finansowe.

Rekordowe osiągnięcia w październiku odnotowały także portale Grupy PTWP z segmentu nieruchomości (propertynews.pl), architektura i design (propertydesign.pl) oraz rynek mieszkaniowy (housemarket.pl).

Prezentujący nowe trendy w projektowaniu i architekturze obiektów komercyjnych, informacje o inwestycjach, autorach projektów i technologiach, serwis propertydesign.pl odwiedziło w październiku br. o 66 proc. więcej użytkowników niż w tym samym miesiącu rok temu. Historyczne wyniki zanotował też informujący o rynku mieszkaniowym, najnowszych inwestycjach deweloperskich i aktualnych trendach na tym rynku portal housemarket.pl.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12608

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane