REKLAMA
REKLAMA

Grupa Żywiec reaktywowała markę piwa EB

Autor: press.pl 28 kwietnia 2015 09:57

W kampanii wykorzystuje tę samą kreację co przed laty. Od wczoraj w telewizji prowadzona jest kampania reklamowa piwa EB, w ramach której emitowany jest spot sprzed lat "Czas na EB", ale w skróconej 30-sekundowej formie - podaje press.pl.

REKLAMA

Oprócz kampanii telewizyjnej komunikacja marki EB prowadzona jest w internecie oraz w punktach sprzedaży. Twórcami spotu jest agencja Just, która odpowiada za działania ATL i BTL dla marki EB.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4252

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA