Grupa Żywiec uatrakcyjnia opakowanie piwa Tatra

Autor: pr 22 lipca 2011 13:30

Tatra w nowej szacie graficznej na półkach sklepowych znajdzie się już w lipcu br. Zmiana dotyczy obu wariantów dostępnych na rynku (piw Tatra Jasne Pełne i Tatra Mocne) oraz wszystkich opakowań piwa (butelki 0,5 l i 0,65 l oraz puszki 0,5 l). Nowe opakowanie zastąpi poprzednie po ponad czterech latach od jego wprowadzenia.

- Nowe opakowania to nie rewolucja. Bez zmian pozostał kod kolorystyczny i podstawowe elementy identyfikacji wizualnej. Konsument Tatry nie lubi być zaskakiwany. Co nie zmienia faktu, że marka musi iść z duchem czasu, a szata graficzna powinna odzwierciedlać wykreowany przez nią świat - mówi Krzysztof Gliszczyński, szef marki Tatra.

Nieodłącznym elementem logotypu Tatry od zawsze był góral i to się nie zmieniło. Tatra to piwo górali i tak jak górale - jest męska i zdecydowana. Takie też musiało stać się jej opakowanie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10682

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane