Grupa Żywiec wprowadza na polski rynek cydr Strongbow

Autor: pr 12 marca 2015 10:37

Grupa Żywiec wprowadza na polski rynek cydr Strongbow

Marka cydru Strongbow jest obecna w 20 krajach i zapewniła sobie pozycję lidera kategorii na świecie. Wprowadzenie brandu do Polski poprzedziły badania preferencji, w których konsumenci stwierdzili, że to właśnie Strongbow zwycięża smakiem konkurencję.

Grupa Żywiec liczy na to, że cydr może być alternatywą dla konsumentów, którzy z różnych powodów nie piją piwa. Wielkość tej grupy jest szacowana na ok 9 mln dorosłych Polaków.

Strongbow powstaje w procesie winnej fermentacji jabłek, czego efektem jest delikatne nagazowanie, a jego smak orzeźwia lekką nutą słodyczy, przechodzącą w delikatną kwaskowatość, zwieńczoną łagodnie wytrawnym finiszem. Produkt będzie dostępny w dwóch wariantach: Gold Apple i Red Berries.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11011

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane