Grupa Żywiec wprowadza na rynek nowe piwo - Brackie Pils z reklamowym wsparciem

Autor: wirtualnemedia.pl 18 sierpnia 2015 09:19

Grupa Żywiec wprowadza na rynek nowe piwo - Brackie Pils z reklamowym wsparciem Brackie Pils dołącza do portfolio Grupy Żywiec, fot. Grupa Żywiec

Grupa Żywiec wprowadza na rynek polsko-czeskie piwo Brackie Pils. Wspierać to będzie kampania reklamowa - informują Wirtualnemedia.pl.

Receptura Brackie Pils powstała w Cieszynie - stworzyło ją dwóch browarników: z Cieszyna i Czech - Mirosław Pastucha i Svatopluk Vrzala. Brackie Pils powstaje na bazie polskiego słodu i czeskiego chmielu żateckiego. Na początku września Brackie Pils trafi do sklepów w województwach śląskim, opolskim i dolnośląskim. Dostępne będzie w butelkach zwrotnych 500 ml oraz czteropaku puszki 500 ml.

Wprowadzenie piwa Brackie Pils wspierać będzie szeroka kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej, w internecie, a także działania PR i BTL w punktach sprzedaży oraz akcja samplingowa.

Więcej na Wirtualnemedia.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10675

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane