Grupowe zakupy w sieci coraz bardziej popularne

Autor: Dziennik Gazeta Prawna 24 stycznia 2011 10:44

Coraz więcej Polaków wpada w ogarniający cały świat szał zakupów grupowych. Pomysł na kolektywne zakupy wziął się ze starej handlowej zasady: jeśli ktoś dużo kupuje, może liczyć na rabat - czytamy w Dzienniku Gazecie Prawnej. Z danych udostępnianych przez serwisy wynika, że na kupony Polacy łącznie wydali co najmniej kilkadziesiąt milionów złotych.

Polska wersja Grouponu wystartowała w kwietniu 2010 r. Chwilę potem posypały się jej klony. Dziś działa u nas blisko dziesięć mniejszych i większych serwisów, a oferowane przez nie bony dostępne są w całym kraju, choć oczywiście większość dotyczy dużych miast.

Na razie z ponad 500 tys. sprzedanych kuponów króluje Groupon. Kupony oferowane przez wszystkie serwisy prezentują podobną grupę usług. Przeważają kosmetyczne, gastronomiczne i noclegi w hotelach. W efekcie większość klientów stanowią 20 - 30-letnie kobiety z dużych miast.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10546

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane