Grycan wchodzi w kategorię lodów impulsowych

Autor: dlahandlu.pl 17 marca 2016 10:43

Firma Grycan wiosną br. wchodzi w segment lodów impulsowych, który stanowi 61 proc. całego rynku lodów. Do tej pory według danych firmy AC Nelsen, firma Grycan była liderem w hipermarketach oraz supermarketach w segmencie lodów familijnych.

Lody impulsowe marki Grycan – Lody od pokoleń w kubeczkach 125 ml z dołączoną łyżeczką będą dostępne w sprzedaży detalicznej od kwietnia 2016 roku. Nową linię stanowią trzy najbardziej lubiane przez Polaków smaki – waniliowy, truskawkowy i czekoladowy.

Wejście w segment lodów impulsowych to przemyślana strategia firmy, która zakładała w pierwszej kolejności zbudowanie silnej pozycji lidera w segmencie lodów familijnych. – Aby wprowadzić ofertę impulsową, trzeba zbudować silną markę i odpowiednią dystrybucję – tłumaczył Zbigniew Grycan.

Marka Grycan – Lody od pokoleń jest obecna na polskim rynku od 2004 r. W ciągu niemal 12 lat istnienia firma Grycan rozwinęła rodzinną sieć lodziarnio-kawiarni firmowych nie tylko w Polsce, ale i w Europie. Na koniec 2015 roku sieć liczyła 142 lokali.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane