PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Grzegorz Łapanowski ambasadorem strefy restauracyjnej Grand Kitchen w Arkadii

Autor: dlahandlu.pl 18 maja 2017 14:26

Grzegorz Łapanowski ambasadorem strefy restauracyjnej Grand Kitchen w Arkadii fot. Arkadia

Grzegorz Łapanowski będzie twarzą nowej strefy restauracyjnej Arkadii pod nazwą Grand Kitchen. Strefa zacznie funkcjonować na pierwszym poziomie centrum w wyniku rozbudowy Arkadii, w ramach której powstaje również nowa przestrzeń rodzinno-eventowa oraz tereny rekreacyjne. Koszt inwestycji to 60 mln zł.

Otwarcie Grand Kitchen zaplanowane jest na wczesną jesień. Będzie to atrakcyjnie zaaranżowana przestrzeń o różnorodnej ofercie gastronomicznej: azjatyckiej, hiszpańskiej, włoskiej i libańskiej.  – Jako ambasador Grand Kitchen planuję wspólnie z Arkadią wielką kampanię; w ciągu 50 tygodni zrealizujemy 200 warsztatów kulinarnych przez cały rok, dostępnych bezpłatnie dla wszystkich. To unikalne w swojej skali działanie, dzięki któremu jeszcze lepiej promować będziemy edukację kulinarną - powiedział Grzegorz Łapanowski, ambasador Grand Kitchen.

Wśród nowych restauracji w strefie Grand Kitchen pojawią się m.in.: Azia Concept – dwupoziomowy lokal, w skład którego wchodzić będzie restauracja japońska HANA SUSHI, kuchnia chińska DIM SUM, kuchnia tajska NAI THAI, a także bar Hana Sushi Express, Zielona z kuchnią wegetariańską i wegańską, Lalka – lokal serwujący naleśniki w najróżniejszych wariantach oraz Fenicja – restauracja oferująca potrawy kuchni libańskiej. Ponadto na terenie Grand Kitchen został otwarty także lokal Pizza HUT w zupełnie nowej, odsłonie z nowymi propozycjami pizz, które są wypiekane w kamiennym piecu na oczach gości, a także świeżego baru sałatkowego. Goście strefy restauracyjnej będą mieli do dyspozycji także Starbucks i cztery wyspy restauracyjne, a wśród nich m.in. Cafe Vincent, czyli piekarnio-kawiarnia w stylu francuskim, La Manga serwująca hiszpańskie tapas, pinchos oraz Consonni.

W wyniku rozbudowy Arkadii zostaną otwarte nowe sklepy, a wśród nich Victoria’s Secret w nowym koncepcie. Pojawi się też przebudowany Empik w nowatorskiej odsłonie Future Store. Zmiana czeka także salon Smyka, który w wyniku przebudowy będzie sąsiadował z Empikiem. Ponadto znaczące zmiany przeszedł już salon H&M, który w wyniku rozbudowy zyskał dział H&M Home. W najbliższych miesiącach planowane są również kolejne otwarcia – m.in. firm do tej pory nieobecnych na polskim rynku.
W wyniku rozbudowy centrum handlowego zostanie utworzona strefa rodzinno-eventowa, łącząca Grand Kitchen z obecnym food courtem oraz częścią rozrywkową Arkadii – kinem Cinema City oraz ponad tysiącmetrową salą zabaw dla dzieci pod nazwą „Fikołki”. 
Zmiany widoczne będą też na zewnątrz Arkadii. Powstaną tu: bezpłatny plac zabaw, fontanna, nowe tereny zielone z ławkami. Zostaną utworzone także dodatkowe zadaszone i monitorowane miejsca na rowery, ułatwiony będzie również dostęp do przystanków oraz postojów taksówek.
komórkowy, bezpłatny i nieograniczony dostęp do WiFi, Facebooka, a także usługi typu „premium”.
Właścicielem i zarządcą Arkadii jest firma Unibail-Rodamco.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11053

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 533212

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane