Grześki z hasłem reklamowym "Dziecku odmówisz?"

Autor: dlahandlu.pl 30 sierpnia 2015 16:22

W piątek 28 sierpnia wystartowała nowa odsłona kampanii promocyjnej marki Grześki z portfolio firmy Colian. Aktywności marketingowe oparte na haśle "Dziecku odmówisz?" potrwają do końca roku i obejmą telewizję, internet, emisję spotów w Multikinie oraz branding paczkomatów InPost.

Kampania marki będzie realizowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat i TVN, a także stacjach tematycznych. Jej celem jest budowanie emocjonalnej więzi konsumentów z marką i podkreślenie jej kluczowych atrybutów.

Spoty reklamowe będą emitowane w dwóch wersjach: 30 i 15-sekundowej. Motywem przewodnim przekazu jest pokazanie, że Grześki pozwalają na odkrycie i obudzenie w sobie wewnętrznego dziecka niezależnie od wieku. Bohaterowie kampanii - ojciec i syn, będą udowadniać, że wafelki Grześki pomagają budować więzi pomiędzy starszym i młodszym pokoleniem.

Działania w internecie obejmą aktywności w serwisie społecznościom Facebook. Od połowy października spoty reklamowe będą emitowane również w sieci kin Multikino, a wafelki Grześki dołączą do oferty barów kinowych. W listopadzie i grudniu reklama marki pojawi się na paczkomatach firmy InPost, zlokalizowanych przy wybranych sklepach sieci Tesco i Kaufland.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • hebro85 2015-09-01 12:57:18

    ciekawe ile Colian musiał zapłacic in postowi za rpzyjecie takiej reklamy

  • wieraFiod 2015-09-01 11:10:53

    jesli integer dopracuje lodówkomaty to nie bedzie na rynku nikogo kto mogłby im zagrozic

  • opusmagnum 2015-08-31 10:38:49

    To paczkomaty trzeba reklamować? Myśląłem ze tak rewelacyjnego urzadzenia nie trzeba promowac bo każdy wie co to jest

ZOBACZ WSZYSTKIE (6)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11439

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane