REKLAMA
REKLAMA

Grześki z hasłem reklamowym "Dziecku odmówisz?"

Autor: dlahandlu.pl 30 sierpnia 2015 16:22

W piątek 28 sierpnia wystartowała nowa odsłona kampanii promocyjnej marki Grześki z portfolio firmy Colian. Aktywności marketingowe oparte na haśle "Dziecku odmówisz?" potrwają do końca roku i obejmą telewizję, internet, emisję spotów w Multikinie oraz branding paczkomatów InPost.

REKLAMA

Kampania marki będzie realizowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat i TVN, a także stacjach tematycznych. Jej celem jest budowanie emocjonalnej więzi konsumentów z marką i podkreślenie jej kluczowych atrybutów.

Spoty reklamowe będą emitowane w dwóch wersjach: 30 i 15-sekundowej. Motywem przewodnim przekazu jest pokazanie, że Grześki pozwalają na odkrycie i obudzenie w sobie wewnętrznego dziecka niezależnie od wieku. Bohaterowie kampanii - ojciec i syn, będą udowadniać, że wafelki Grześki pomagają budować więzi pomiędzy starszym i młodszym pokoleniem.

Działania w internecie obejmą aktywności w serwisie społecznościom Facebook. Od połowy października spoty reklamowe będą emitowane również w sieci kin Multikino, a wafelki Grześki dołączą do oferty barów kinowych. W listopadzie i grudniu reklama marki pojawi się na paczkomatach firmy InPost, zlokalizowanych przy wybranych sklepach sieci Tesco i Kaufland.

  • hebro85 2015-09-01 12:57:18

    ciekawe ile Colian musiał zapłacic in postowi za rpzyjecie takiej reklamy

  • wieraFiod 2015-09-01 11:10:53

    jesli integer dopracuje lodówkomaty to nie bedzie na rynku nikogo kto mogłby im zagrozic

  • opusmagnum 2015-08-31 10:38:49

    To paczkomaty trzeba reklamować? Myśląłem ze tak rewelacyjnego urzadzenia nie trzeba promowac bo każdy wie co to jest

ZOBACZ WSZYSTKIE (6)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12735

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA