Gwiazda Dynastii w reklamie Lidla

Autor: dlahandlu.pl 23 listopada 2015 12:25

Gwiazda Dynastii w reklamie Lidla fot. za kuchnialidla.pl

John James, znany z roli w pamiętnym serialu "Dynastia" (Jeff Colby)  wystąpił w reklamie sieci Lidl. Aktor promuje akcję "Tydzień amerykański".

John James i jego córka Laura (zwyciężczyni programu „Top Model”) odwiedzili Kuchnię Lidla, aby pokazać tradycyjne oraz nowatorskie oblicze kuchni amerykańskiej.

Przypomnijmy, od września sieć Lidl prowadzi nową kampanię, która przybrała formułę talk show. Program jest prowadzony przez Dorotę Wellman i Karola Okrasę. Każdy program ma swoją zapowiedź w poprzedzającym tygodniu, zaś Dorota i Karol do kolejnego odcinka zaproszą inne osoby.

Lidl na stronach kuchnialidla.pl publikował przepisy Karola Okrasy, Doroty Wellman i celbrytów, występujących w reklamie Lidla. Kontynuacją każdego odcinka będą filmy instruktażowe dotyczące przygotowania zaprezentowanych przepisów.

Na trwającą 3 lata kampanię Lidla z udziałem Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy sieć wydała ponad 1 mld zł. W tym czasie przychody Lidla wzrosły o 35,3 proc. czyli 3 mld zł. Obecnie do sieci należy 547 placówek, z czego 111 zostało otwartych w ciągu ostatnich 3 lat. Do Lidla należy 15 proc. rynku dyskontów.

Jak wynika z badań ABR SESTA na półkach Lidl w maju 2015 dostępnych było 1922 produktów spożywczych, nie licząc pieczywa, wędlin oraz owoców i warzyw. Z tej puli 19 proc. produktów, czyli 357 artykułów było opatrzonych kodem rozpoczynającym się na 590, oznaczającym, że zostały wyprodukowane lub zapakowane w Polsce.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10809

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane