H&M chce otwierać trzy sklepy dziennie

Property News 26 września 2015 11:07

Korzystając z rosnącego popytu, sieć H&M zamierza dynamicznie rozwijać sieć sprzedaży. W IV kwartale roku obrachunkowego kończącego się w listopadzie otwartych zostanie 240 placówek, co, jak tłumaczy, CEO firmy, Karl-Johan Persson, oznacza trzy otwarcia dziennie.

- Dowodem na dobre przyjęcie naszych nowych kolekcji jest znaczny wzrost przychodów ze sprzedaży - na poziomie 20 proc. w tym roku. Spodziewamy się fascynującej jesieni - tłumaczy CEO firmy. 

Jak zaznacza Karl-Johan Persson, przez cały rok firma notowała wysokie zyski. III kwartał był pod tym względem nieco słabszy z powodu umocnienia się amerykańskiej waluty. - Stale obserwujemy rynki tak, by zapewnić naszym klientom najlepszą kombinację stylu, jakości, ceny i odpowiedzialności za środowisko - dodaje.

Firma wdraża także nowe pomysły. W tym roku jest nim koncept H&M Beauty, który uruchomiono w 700 sklepach w 28 krajach oraz w sklepach online. - Planujemy kolejne tego typu marki - zapowiada Persson.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12313

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane