H&M wchodzi do krakowskiej Serenady

Autor: dlahandlu.pl 27 października 2014 14:27

Trzy najważniejsze na polskim rynku grupy odzieżowe - Inditex, LPP oraz H&M stanowić będą główną ofertę fashion Centrum Serenada. Powstanie tu salon Hennes & Mauritz o powierzchni ponad 2300 mkw. na dwóch poziomach.

- Moda zajmie w Serenadzie 30 000 mkw. - mówi Maciej Kiełbicki, dyrektor zarządzający Mayland Real Estate. Bardzo cieszymy się z tej umowy i z szybkich postępów komercjalizacji Serenady.

W październiku podpisane zostały umowy najmu z CCC (640 mkw) oraz z Mango (800 mkw). Komercjalizacja projektu wynosi ponad 50 proc., a wśród najemców znajdują się marki z Grupy Inditex (Zara, Bershka, Pull and Bear, Stradivarius, Massimo Dutti, Zara Home) oraz LPP (Reserved, Mohito, House, Cropp, Sinsay, Home & You). Operatorem spożywczym Serenady będą delikatesy Piotr i Paweł.

Obecnie prowadzone są prace przygotowawcze na placu budowy. Serenada powstanie w północnej części aglomeracji, gdzie funkcjonuje już hipermarket o pow. 20 000 m² z galerią handlową o pow. 8000 m², OBI, Toys'R'Us, restauracja drive thru McDonald's, Norauto, Multikino z 12 ekranami i park wodny. Centrum uzupełni tę ofertę o 43 000 m² GLA, koncentrując się przede wszystkim na brakujących tam operatorach z branży mody (80% powierzchni) i powierzchni gastronomicznej (10%).

Aglomeracja Krakowa posiada najniższy współczynnik powierzchni handlowej w przeliczeniu na mieszkańca w Polsce, tj. 260 mkw. na 1000 mieszkańców (420 mkw. w Warszawie i Wrocławiu, 520 mkw. w Trójmieście, 580 mkw. w Poznaniu wg raportu CBRE z 2014 r.).

W ciągu ostatnich pięciu lat Mayland oddał do użytku cztery centra handlowe: Karolinkę w Opolu, Pogorię w Dąbrowie Górniczej, Jantar w Słupsku oraz Rivierę w Gdyni. Spółka realizuje nowe projekty na terenie całej Polski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10764

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane