H&M widzi potencjał do dalszego rozwoju w Polsce

Property News 30 stycznia 2013 15:07

W roku fiskalnym 2012 sprzedaż sieci H&M w Polsce sięgnęła 2,947 mld koron szwedzkich, czyli wzrosła w porównaniu do 2011 roku o 7 proc. (o 14 proc. w walucie lokalnej). Grupa ma w naszym kraju już 103 sklepy, z czego 14 ruszyło w ub.r.

W samym IV kwartale sprzedaż w Polsce wyniosła 800 mln koron szwedzkich i wzrosła w ujęciu rocznym o 5 proc. (6 proc. w walucie lokalnej).

W 2012 roku Polska była jednym z krajów, w którym Grupa otworzyła najwięcej sklepów. W 2012 roku spółka zadebiutowała w Polsce z siecią COS.

Nasz rynek - zdaniem zarządu spółki - jest nadal perspektywiczny do dalszej ekspansji. Oprócz Polski firma widzi potencjał w takich lokalizacjach jak: Rosja, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy i Francja.

W 2012 roku sprzedaż całej Grupy, na wszystkich rynkach, poszła w górę o 11 proc. i wyniosła 120,79 mld SEK. Sprzedaż na porównywalnej liczbie sklepów wzrosła zaś o 1 proc. Zysk sięgnął 71,871 mld SEK i zwiększył się o 7 proc.

W sumie Grupa otworzyła 304 sklepy. W tym roku zamierza uruchomić 325 nowych lokalizacji. Wiosną chce ruszyć z nową siecią sklepów & Other Stories.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12438

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane