REKLAMA
REKLAMA

H&M wprowadza na polski rynek nową markę odzieżową

Autor: propertynews.pl 19 marca 2012 10:56

Latem tego roku na polskim rynku zadebiutuje nowa marka odzieżowa - COS. To koncept firmy H&M rozwijany od 2007 roku. Na lokalizację pierwszego salonu w naszym kraju wybrano butikowy obiekt handlowy Mysia 3 powstający w Warszawie, w okolicach obiektu Wolf Bracka.

REKLAMA
Salon COS w obiekcie Mysia 3 zajmie dwa piętra i 500 mkw. Będzie oferować odzież dla kobiet, mężczyzn i dzieci.

COS ma obecnie 46 sklepów w dziewięciu krajach - Wielkiej Brytanii, Irlandii, Francji, Niemczech, Belgii, Hiszpanii, Danii, Holandii i Szwecji. Polska jest jednym z pięciu nowych krajów, w których sieć pojawi się w 2012 roku. Są wśród nich: Finlandia, Włochy, Hong Kong oraz Kuwejt.

Firma definiuje odzież COS jako nowoczesną i elegancką. Marce przyświeca motto spójne ze strategią sieci H&M - modne ubrania, dobrej jakości, w niewygórowanej cenie.

 

 

Więcej na www.propertynews.pl


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12493

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA