REKLAMA
REKLAMA

Haagen-Dazs ma problem z franczyzą

Autor: Puls Biznesu, portalspozywczy.pl 2 lipca 2013 09:57

To jeszcze nie czas na lody z najwyższej półki na polskim rynku. Ceny amerykańskiego giganta odstraszyły Polaków. Tańsze sieci radzą sobie lepiej – czytamy w Pulsie Biznesu.

REKLAMA
Jeszcze dwa lata temu Haagen-Dazs deklarował rozwój w największych miastach Polski. Dziś w sieci franczyzowej, która liczyła trzy lodziarnie, została jedna, na warszawskim Nowym Świecie. Właściciel marki - General Mills nie traci jednak ambicji i nadal poszukuje partnerów.

Jak podkreśla na łamach Pulsu Biznesu Andrzej Piątkowski, menedżer General Mills na Polskę, plany budowy sieci pozostają aktualne. Wskazuje, że w Czechach i na Węgrzech sieć też liczy po jednej lodziarni. Zaznacza, że w Polsce będą już dwie, kiedy zakończy się remont Galerii Mokotów.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12491

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA