Handel decyduje, jak produkt ma być przygotowany do ekspozycji w sklepie

www.portalspozywczy.pl 29 października 2015 19:27

Zdaniem Piotra Kosika, dyrektor zarządzającego Ulma Packaging Polska, kluczowy wpływ na produkcję opakowań mają wielkie sieci handlowe. - To wielkie sieci handlowe decydują o tym, jak wygląda rynek opakowań. To właśnie one decydują o tym jak ma być zapakowany produkt, jak ma wyglądać, w jakiś sposób ma być przygotowany do ekspozycji - zauważa Kosik w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl.

W przekonaniu Piotra Kosika firmy stają przed wyzwaniem, aby nadążać za zmianami. - Producenci muszą dostosować się do wymagań sieci. Rynek siłą rzeczy musi reagować na pojawiające się zapotrzebowanie - podkreśla.

Jak dodaje, presja cenowa, którą sieci handlowe wywierają na swych dostawców tylko nieznacznie wpływa na sytuację producentów maszyn do pakowania żywności.

więcej: www.portalspozywczy.pl

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane