Handel musi wrócić do wcześniejszych zasad, gdzie promocja była okazją

www.portalspozywczy.pl 23 lutego 2015 17:08

Praktyki sieci handlowych, wzrost cen surowców oraz wahania kursów walut mocno nadwyrężyły wyniki producentów, tym samym wyczerpując ich możliwości w zakresie udzielania dodatkowych rabatów - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Jan Kolański, prezes Colian Holding.

Ekspert zwraca uwagę, że sieci przyzwyczaiły klientów do dokonywania zakupów konkretnych produktów wyłącznie w okresie promocji. - Powoduje to zmniejszanie marży handlowej sieci, co przekłada się na coraz to wyższe żądania dodatkowych obniżek cenowych ze strony producenta. Praktyki sieci handlowych, wzrost cen surowców oraz wahania kursów walut mocno nadwyrężyły wyniki producentów, tym samym wyczerpując ich możliwości w zakresie udzielania dodatkowych rabatów - przyznaje Jan Kolański. - Handel będzie musiał wrócić do wcześniejszych zasad działania, gdzie promocja była „świętem" czy okazją, a nie permanentnym systemem sprzedaży, realizowanym przez sieci handlowe - dodaje.

Prezes Colian Holding zaznacza, że obecnie klienci są mniej lojalni wobec detalistów, ale nadal liczy się dla nich produkt markowy, gwarantujący określoną jakość.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • 80787 2015-02-23 17:45:16

    O strategii prezesa Kolańskiego zadecyduje konsument swoimi pieniędzmi. Jakoś jestem spokojny jeśli chodzi o ten wybór (konsumenta).

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11144

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane