PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Handel najbardziej efektywny na YouTubie

Autor: dlahandlu.pl 5 maja 2015 16:52

FMCG oraz handel znalazły się wśród najbardziej efektywnych branż na serwisie YouTube - wynika z Rankingu Branżowego przygotowanego przez firmę Chimney.

Internetowa komunikacja wideo odgrywa coraz większe znaczenie w kształtowaniu wizerunku marek. Jednocześnie sygnalizuje jej obecność i umożliwia dotarcie oraz prowadzenie dialogu z odbiorcami zarówno w przypadku B2C jak i B2B.

- Ranking Branżowy w bardzo przejrzysty i wyraźny sposób pokazuje, które branże są świadome potrzeby korzystania z narzędzia jakim jest YouTube. Te firmy, które mocno kładą nacisk na taką komunikacje są również bardziej widoczne na innych portalach social mediowych – często występuje to w korelacji pomiędzy aktywnością w zakresie komunikacji wideo a aktywną obecnością na Faceboku, Instagramie czy Twitterze. Niestety, nie zawsze działa to tak samo w drugą stronę – jest wiele firm, które posiadają i aktywnie prowadzą profil na FB, ale jeżeli spojrzymy na kanał YouTube, mocno się zawiedziemy – komentuje Mateusz Iżyk, szef departamentu Digital Broadcast z Chimney Poland.

Największą branżą w zestawieniu jest branża handlowa - łącznie znalazło się 38 firm prowadzących kanały na YouTubie. Co interesujące, pierwsze pięć firm handlowych udostępniło w ostatnim roku 1010 filmów, pozostałe 32 firm – 736.

Znaczna liczba firm kupuje większość swojego ruchu w Internecie. Autorzy zestawienia przekonują, że świadczy to zarówno o zdecydowanym braku pomysłu na stworzenie ciekawej i angażującej treści wideo dla odbiorców, jak również samej chęci efektywnego komunikowania się z nimi i reagowania na ich potrzeby

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11609

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane