PARTNER PORTALU Partner portalu: Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

Handel żywnością w internecie wciąż uzupełnieniem oferty sklepów stacjonarnych

Autor: www.dlahandlu.pl 17 października 2013 11:30

- Polscy klienci preferują zakup żywności w sklepach tradycyjnych. Handel online wciąż traktowany jest jako rozszerzenie ich oferty - mówi w rozmowie z portalem dlahandlu.pl Agata Czarnecka, senior konsultant CBRE.

- Klienci, którzy coraz bardziej zwracają uwagę na jakość towaru, wolą sami wybrać produkty, szczególnie te świeże. Handel żywnością w internecie jest stosunkowo nowym zjawiskiem i trudno prognozować jak będą się zwiększać rynkowe udziały tej formy sprzedaży. Na pewno rośnie ona w okresach przedświątecznych. Wirtualnie kupuje klient zapracowany, chcący oszczędzić czas i mający duże zaufanie do sieci. Dobrym rozwiązaniem jest wprowadzenie możliwości odbioru zamówienia w tzw. punktach odbioru. Taką usługę planuje uruchomić sklep Frisco.pl. Najchętniej kupujemy w sieci sprzęt AGD/RTV oraz odzież - dodaje Agata Czarnecka.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9614

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 923188
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane