Hans Kloss w nowej radiowej kampanii Burger King

Autor: pr 14 sierpnia 2012 10:46

Burger King rozpoczyna właśnie kampanię radiową, promującą ofertę King Deal, czyli zestawy z burgerem WHOPPER Junior lub Crispy Chicken oraz frytkami i napojem w cenie 10 zł. W spocie reklamowym Hans Kloss przekonuje słuchaczy, że stawka jest... mniejsza niż myślicie!

Najlepsze kasztany są na placu Pigalle? Podobno tak, ale tym razem nie o kasztanach, a o burgerach mowa. A te, najlepsze, ze 100% wołowiną grillowaną na prawdziwym ogniu serwują tylko w Burger King - jak twierdzi Kloss w najnowszym spocie reklamowym marki.

Nagranie radiowe bazuje bowiem na motywach z kultowego polskiego serialu „Stawka większa niż życie". Głosu udzielił w nim najprawdziwszy serialowy Hans Kloss, czyli Stanisław Mikulski.

- Hans Kloss to legendarna już postać filmowa - tak samo, jak legendarny jest nasz sztandarowy burger WHOPPER®. Nic więc dziwnego, że w reklamie sięgnęliśmy po klasykę - mówi Bartosz Jędrasiak, Brand Manager marki Burger King. - Najnowszą kampanią chcemy konsekwentnie podkreślać najważniejszą zaletę Burger King, czyli smak 100% grillowanej wołowiny oraz przypomnieć wszystkim naszym fanom o ofercie King Deal, w której za jedyne 10 zł goście mogą najeść się do syta - dodaje.

20-sekundowe spoty emitowane będą do 2 września na antenie stacji ogólnopolskich (m.in. radio RMF FM, ZET, TOK FM, ESKA ROCK) oraz lokalnych (m.in. PLANETA, ANTYRADIO).

To nie pierwsza współpraca Burger King z gwiazdami polskiego kina. W lipcu 2011 roku w spotach reklamowych marki można było usłyszeć głos znanej polskiej aktorki Beaty Tyszkiewicz.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane