Hard Rock Cafe buduje system zakupów centralnych

www.portalspozywczy.pl 30 października 2014 18:05

Na niektóre produkty mamy już umowy centralne. Obecnie pracujemy nad tym, aby scentralizować wszystkie dostawy - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Robert Sztuka, prezes zarządu spółki Barista SA, która jest franczyzobiorcą marki Hard Rockj Cafe na rynku polskim i węgierskim.


Zdaniem Roberta Sztuki, budowa systmu zakupów centralnych nie jest ciężkim procesem. - - Zdecydowaliśmy się na to dopiero niedawno, ponieważ posiadając dwa lokale - w Warszawie i Krakowie - nie mieliśmy takiej potrzeby. Dzisiaj - myśląc o tym, że może otworzymy kolejny lokal, potrzebujemy jednolitych, centralizowanych dostaw. To nam się bardziej opłaca - komentuje prezes spółki Barista SA.

Przypomijmy, wczesną wiosną spólka otworzyła trzeci lokal w Polsce - w Gdańsku. Powoli szuka lokalizacji pod kolejną kawiarnię kultowej sieci. Ta prawdopodobnie może pwostać we Wrocławiu lub Krakowie.

Jak już podawał portalspozywczy.pl, w Polsce może działać łącznie 4-5 lokali Hard Rock Cafe.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11189

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane