Havas Media zajmie się planowaniem i zakupem mediów dla Lidla

www.portalspozywczy.pl 23 marca 2016 20:28

Dom mediowy Havas Media wygrał przetarg na obsługę spółki Lidl w zakresie planowania i zakupu mediów. Do tej pory zajmował się tym MediaCom.

Havas Media zajmie się planowaniem i zakupem mediów od maja br. Poprzednio współpracował już z Lidlem na przełomie 2014 i 2015 roku.

- Jednocześnie informujemy, iż nie podajemy nazw pozostałych domów mediowych, które wzięły udział w przetargu, jak również wartości budżetu mediowego - czytamy w komunikacie sieci Lidl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane