REKLAMA
REKLAMA

Havas Media zajmie się planowaniem i zakupem mediów dla Lidla

www.portalspozywczy.pl 23 marca 2016 20:28

Dom mediowy Havas Media wygrał przetarg na obsługę spółki Lidl w zakresie planowania i zakupu mediów. Do tej pory zajmował się tym MediaCom.

REKLAMA

Havas Media zajmie się planowaniem i zakupem mediów od maja br. Poprzednio współpracował już z Lidlem na przełomie 2014 i 2015 roku.

- Jednocześnie informujemy, iż nie podajemy nazw pozostałych domów mediowych, które wzięły udział w przetargu, jak również wartości budżetu mediowego - czytamy w komunikacie sieci Lidl.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12365

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA