Heineken globalnym partnerem Formuły 1

Autor: pr 10 czerwca 2016 10:14

Firmy HEINEKEN i Formula One Management (FOM) osiągnęły porozumienie, w wyniku którego Heineken zostanie globalnym partnerem Formuły 1.

Począwszy od sezonu 2017 F1, Heineken zostanie partnerem tytularnym trzech imprez Grand Prix (GP) Formuły 1. Marka będzie także obecna podczas kilku dodatkowych wydarzeń F1 wybranych przez firmę Heineken i Formula One Management (FOM). Heineken będzie wyłącznym globalnym partnerem piwnym Formuły 1 i będzie także miał prawo do sprzedaży swoich produktów, działań aktywacyjnych i obecności podczas większości wydarzeń związanych z Mistrzostwami Świata F1 FIA. Logo marki Heineken nie będzie widoczne na żadnych pojazdach F1.

W ramach współpracy, marka Heineken przygotuje kampanię „Jeżeli prowadzisz, nigdy nie pij” (ang: „If You Drive, Never Drink”). Do działań w ramach kampanii należeć będą: oznakowanie toru F1® logo marki, reklamy telewizyjne, działania w Internecie, wydarzenia i imprezy organizowane dla fanów marki i F1® oraz dedykowane działania PR, a także działania aktywacyjne na opakowaniach i w punktach sprzedaży. David Coulthard i Sir Jackie Stewart zostaną ambasadorami tych kampanii.

 

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11336

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane