Heineken nie będzie już sponsorem festiwalu Open'er

Autor: wirtualnemedia.pl 5 listopada 2013 12:41

Piwo Heineken, produkowane przez Grupę Żywiec, nie będzie już sponsorem tytularnym festiwalu muzycznego Open'er Festival. Marka pozostanie partnerem imprezy, ale w zdecydowanie węższym zakresie - podał serwis wirtualnemedia.pl.

Heineken był sponsorem tytularnym Open'er Festivalu - organizowanego przez agencję Alter Art - od 11 lat. Nie wspierał festiwalu tylko przy jego pierwszej edycji w 2002 roku.

Jak uzasadnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Anetta Gołda, brand PR manager w Grupie Żywiec, po 11 latach satysfakcjonującej współpracy spółka stwierdziła, iż jej cele zarówno na poziomie biznesowym, jak i wizerunkowym, zostały w pełni osiągnięte. Grupa Żywiec zamierza kontynuować tę współpracę jednak już na innym poziomie, jako sponsor główny festiwalu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10971

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane