REKLAMA
REKLAMA

Heineken odwołuje się do festiwalowych emocji i nagradza biletami

Autor: press.pl 18 czerwca 2010 09:35

Heineken odwołuje się do festiwalowych emocji i nagradza biletami

W Krakowie rozpoczyna się akcja pod hasłem "Gotowy na festiwal" promująca markę Heineken. Kampania nawiązuje do festiwalowych zachowań i emocji.

REKLAMA
Heineken bus odwiedzi osiem miast, w tym Gdynię, gdzie zawita 1 lipca, czyli w pierwszym dniu Open'er Festival, którego patronem jest ta marka.  Kampania jest skierowana do osób ceniących klimat wielkich wydarzeń muzycznych. Polskie miasta odwiedzi zespół Heinekena: Piotr "Kędzior" Kędzierski (prezenter muzyczny), Ewa Krajewska (stylistka), Katka Michalska (reżyserka), Lude Reno (Francuz mieszkający w Polsce) i Grzegorz "Wicio" Witkowski (muzyk). W czasie całej trasy osoby wykazujące się festiwalowym myśleniem i pomysłowością będą nagradzane karnetami na Open'er Festival.

Kampania potrwa do 1 lipca. Działania reklamowe obejmą też telewizję (TVP 1, TVP 2, TVN i Polsat) oraz portale internetowe i serwisy społecznościowe. Informacje o Heineken Tour pojawią się również na profilu marki na Facebooku. Autorem koncepcji kampanii jest agencja Argonauts.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12698

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA