PARTNER PORTALU Partner portalu: Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

Heineken odwołuje się do festiwalowych emocji i nagradza biletami

Autor: press.pl 18 czerwca 2010 09:35

Heineken odwołuje się do festiwalowych emocji i nagradza biletami

W Krakowie rozpoczyna się akcja pod hasłem "Gotowy na festiwal" promująca markę Heineken. Kampania nawiązuje do festiwalowych zachowań i emocji.

Heineken bus odwiedzi osiem miast, w tym Gdynię, gdzie zawita 1 lipca, czyli w pierwszym dniu Open'er Festival, którego patronem jest ta marka.  Kampania jest skierowana do osób ceniących klimat wielkich wydarzeń muzycznych. Polskie miasta odwiedzi zespół Heinekena: Piotr "Kędzior" Kędzierski (prezenter muzyczny), Ewa Krajewska (stylistka), Katka Michalska (reżyserka), Lude Reno (Francuz mieszkający w Polsce) i Grzegorz "Wicio" Witkowski (muzyk). W czasie całej trasy osoby wykazujące się festiwalowym myśleniem i pomysłowością będą nagradzane karnetami na Open'er Festival.

Kampania potrwa do 1 lipca. Działania reklamowe obejmą też telewizję (TVP 1, TVP 2, TVN i Polsat) oraz portale internetowe i serwisy społecznościowe. Informacje o Heineken Tour pojawią się również na profilu marki na Facebooku. Autorem koncepcji kampanii jest agencja Argonauts.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9965

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 923188
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane