Heineken rozda piłkarskie nagrody

Autor: dlahandlu.pl 16 lutego 2011 10:29

14 lutego br. ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej marki Heineken oparta na jednej z najbardziej prestiżowych imprez piłkarskich świata - rozgrywkach Ligi Mistrzów UEFA.

Po jesiennej aktywności marki to kolejne nawiązanie do sponsorowania tej imprezy przez Heinekena wsparte reklamą telewizyjną oraz tematyczną promocją. W stacjach ogólnopolskich i tematycznych emitowane będą trzy spoty.

Kolejnym elementem kampanii jest konkurs skierowany do konsumentow: "Przeżyj piłkarską przygodę życia!", którego centralną częścią jest strona internetowa www.heineken.pl.
Zebrane kody spod kapsli promocyjnych butelek 330 ml, 500 ml i 650 ml oraz z zawleczek puszek 500 ml konsumenci mogą wymieniać na piłkarskie nagrody Heinekena np. spersonalizowane koszulki piłkarskie, piwne niezbędniki kibica, piłki czy kody VOD umożliwiające oglądanie rozgrywek Ligi Mistrzów za pośrednictwem platformy vod.onet.pl.

Łącznie do wygrania jest ponad 100 000 nagród. Dodatkowo każdy konsument po zarejestrowaniu co najmniej 4 kodów może wziąć udział w konkursach, w których nagrodami są wyjazdy na mecze Ligi Mistrzów z wejściem za stadionowe kulisy, a także wyjazd na finał UEFA Champions League 2011 na stadionie Wembley w Londynie. Konkurs promowany jest w internecie m.in. Onet.pl, IPLA.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane