Heineken zachęca do umiarkowanego spożywania alkoholu

Autor: wirtualnemedia.pl 13 stycznia 2016 10:35

Heineken rozpoczyna globalną kampanię pod hasłem „Moderate drinkers wanted”. Działania reklamowe będą obejmować 30 rynków na świecie - podają Wirtualnemedia.pl.

W spocie pokazano grupę kobiet sfrustrowanych widokiem śpiących po alkoholu lub upitych mężczyzn w barach i nocnych klubach. Kroczą śmiało przez miasto śpiewając piosenkę Bonnie Tyler „I need a hero”. Na końcu reklamy pokazano młodego mężczyznę w barze, któremu barmanka podaje drugą butelkę Heinekena. Ten jednak odmawia i wychodzi.

Heineken przygotował tę kampanię po wnioskach, jakie wypłynęły z realizowanego na jego zlecenie badania. W jego ramach przebadano 5 tys. osób w wieku 21-35 lat w pięciu krajach. Wynika  z niego, że 59 proc. ankietowanych ogranicza konsumpcję alkoholu, ponieważ obawiają się stracić kontrolę nad własnym zachowaniem, a 36 proc. z nich czuło się zawstydzonych, gdy w mediach społecznościowych pokazano ich zdjęcia, gdy byli pod wpływem alkoholu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11144

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane