Heinz promuje idealne grilowanie i swój ketchup

Autor: dlahandlu.pl 11 maja 2011 12:08

Marka Heinz ruszyła z niestandardową, interaktywną akcją promocyjną pod hasłem „Pilnuj swojej kiełbasy". Na tym przewrotnym haśle oparto letni konkurs z nagrodami wspierający wizerunek kultowego ketchupu.

 Głównym elementem akcji jest internetowa gra na stronie www.pilnujswojejkielbasy.pl, w której zadaniem uczestników jest idealne upieczenie kiełbaski. Nagrody to weekend z przyjaciółmi w Sopocie oraz akcesoria grillowe i turystyczne. Akcję internetową wspierają reklamy na Facebooku, a także szeroko zakrojone działania w punktach sprzedaży.

 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12313

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane