Henio zniknie z reklam Tesco, bo do gry wchodzi nowa agencja

Autor: Presserwis 18 marca 2014 11:02

W prowadzonym od początku br. przetargu na kompleksową obsługę reklamową sieci Tesco pozostała agencja Red8 - wynika z ustaleń "Presserwisu".

Wiadomo, że nie wygra go agencja PZL, która była autorem koncepcji z udziałem postaci Henia i Krysi.
Z naszych ustaleń wynika, że umowa Tesco z Red8 nie została jeszcze podpisana, trwają jednak finalne negocjacje. Pozostałe agencje biorące udział w tym przetargu, czyli: Brain, Grandes Kochonos i PZL otrzymały od klienta zawiadomienie, że wobec nich procedury przetargowe zostały zakończone. Wcześniej do przetargu została jeszcze zaproszona agencja DDB, ale nie zdecydowała się ona na udział.

W ten sposób prawdopodobnie zakończy się kilkuletnia współpraca Tesco z agencją PZL, która była autorem koncepcji kreatywnej z udziałem bohaterów marki: Henia i Krysi. Z informacji "Presserwisu" wynika, że pomysł ten z nową agencją nie będzie kontynuowany.

Tesco i Red8 nie chcą komentować naszych ustaleń.

Według branży rezygnacja z Henia i Krysi w reklamach Tesco to zły pomysł. - Bardzo lubiłem ten koncept, bo był jednym z ostatnich, które się w polskiej reklamie w ogóle dało oglądać - mówi Michał Nowosielski, dyrektor kreacji BBDO Warszawa. - Nie wydaje mi się, by już się przeżył czy wyczerpał. Jeszcze wiele można było z niego wycisnąć. To dziwne, że koncepty słabe żyją bardzo długo, a dobre zamieniane są na gorsze, tak jak to stało się w przypadku Biedronki - komentuje Nowosielski dla Presserwisu.
Podobał się artykuł? Podziel się!
  • ... 2014-03-19 08:09:20

    I całe szczęście, bo te reklamy z Heniem były zdecydowanie bardziej głupie, niż śmieszne. Ilekroć widziałem tą postać, odnosiłem wrażenie, że jest "specjalnej troski".

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11272

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane