PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Herbapol startuje z nową kampanią. Chce dotrzeć do młodych konsumentów

Autor: wirtualnemedia.pl 19 października 2012 12:21

Herbapol rozpocznie w listopadzie akcję promocyjną, która będzie realizowana pod hasłem „Masz to w naturze".


Zgodnie z założeniami kampanii promocyjnej, przekazy reklamowe mają pokazać m.in. zachowania ludzi jako odzwierciedlenie zjawisk przyrody. Strategia marketingowa ma być realizowana na kilku płaszczyznach, będą to m.in.: lifting logotypu, zmiana facingów opakowań oraz kampania telewizyjna. Pierwszą odsłonę kampanii, w tym dwa 30-sekundowe spoty będzie można zobaczyć w listopadzie. Wtedy wystartuje też kampania outdoorowa. Jednocześnie do sklepów sukcesywnie zaczną trafiać produkty w nowych opakowaniach.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Marta 2012-10-19 15:57:37

    „Masz to w naturze". śmieszne hasło. Jak ono ma się do produkowanych artykułów? Zawsze tę markę wysoko ceniłam, dosyć długo. Ale zmieniłam zdanie i nie kupuje nic tej marki. Sok malinowy, który kupowałam często w aptece lub w sklepach ze zdrową żywnoscią ( aż dziwi mnie ,że tego typu sklepy zamawiają takie podróby)okazał się być sokiem z nazwy malinowy. Buraki, aronia to główwne składniki i nie tylko. Ja potrzehuję kupić czysty sok malinowy a nie jakąś podróbkę . Dzięki temu,że zaczęłam czytać etykiety już nie wszystko kupuję . Wreszcie zaczęłam sama robić soki i nie tylko malinowe. Wychodzi dużo taniej a robienie ich akurat dla mnie to przyjemność , poza tym duża oszczędność i wiem ,że są bez domieszki wody i widzę z jakich owoców.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11609

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane