PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Herbapol startuje z nową kampanią outdoorową 

Autor: pr 17 maja 2017 13:11

W maju rozpoczęła się kampania syropów Owocowa Spiżarnia marki Herbapol, której celem jest przypomnienie konsumentom, że syropy o owocowym smaku to idealny dodatek do wody w ciepłe letnie dni. Kampanię pod hasłem „Obudź wodę syropem” można oglądać przez cały miesiąc na ponad 700 nośnikach w 9 miastach.

Kampania „Obudź wodę syropem” to jedna z wiosennych aktywacji marki Herbapol. Obejmuje 741 nośników – dużych billboardów i citylightów – w 9 największych miastach w Polsce,
m.in. w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Trójmieście i Łodzi.

Za koncept kreatywny kampanii odpowiada MullenLowe Warsaw, natomiast za zakup mediów – Mediacom.

Kampania outdoorowa będzie wspierana kilkutygodniową akcją samplingową syropów, która wystartuje pod koniec maja u największych klientów sieciowych. Jej celem jest zaprezentowanie konsumentom nowych pomysłów na przygotowanie pysznych owocowych i orzeźwiających napojów dla całej rodziny.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11609

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane