PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Hipermarket przyszłości według Metro Group (zdjęcia)

Autor: dlahandlu.pl za Retail Detail 1 grudnia 2016 11:42

Hipermarket przyszłości według Metro Group (zdjęcia) Fot. real,- SB-Warenhaus GmbH/Carlos Albuquerque, za Retail Detail

Metro Group zaprezentowało sklep Real w nowej, innowacyjnej formule. Koncept "Markthalle Krefeld" stawia przede wszystkim na świeżą żywność oraz rozwiązania technologiczne.

REKLAMA

Metro Grupo postawiło na nowy szyld - Markthalle, poniżej tej nazwy, mniejszymi literami umieszczono nazwę Real.

Jak donosi Retail Detail, Metro Group jest dumne z nowej formuły, którą określa jako "zakupy przyszłości". - Koncept hali targowej jest częścią strategii Reala. Chcemy stworzyć coś zupełnie nowego, czego nigdy wcześniej nie było w Niemczech - powiedział manager Reala Henning Gieseke.

Takie działanie było konieczne, ponieważ segment hipermarketów był w ostatnich latach pod dużą presją, zwłaszcza ze strony dyskontów. Real był nawet określany mianem "dziecka sprawiającego kłopoty".  

Nowy koncept, który kosztował miliony euro, ma odwrócić niekorzystny bieg wydarzeń i stać się przyszłością sieci Real. Co ma dać klientom? Więcej emocji, niższe ceny i fachowe doradztwo. 

Główną ideą sklepu, który liczy 11.500 mkw. jest szeroko pojęta gościnność - w obiekcie działa kilka konceptów gastronomicznych. W hali znajdziemy między innymi ryneczek (piazza) ze 110 miejscami oraz ogród zimowy(ok. 70 miejsc), gdzie klienci będą mogli się posilić. Asortyment restauracji będzie się zmieniać w zależności od pory roku, a jedzenie będzie przygotowane na bieżąco na oczach gości. Strefa restauracyjna obejmuje m.in. bar sałatkowy, pizzerię, bar sushi. Będzie można zamówić również owoce morza, potrawy z grilla, potrawy wegetariańskie, bio oraz słodycze, kawę, wina.

Markthalle Krefeld zaproponuje także przestrzeń non-food. W strefie Lounge klienci będą mogli się zapoznać z nowinkami technologicznymi (m.in. smartfony, tablety, telewizory i konsole do gier). Odwiedzający halę będą mogli również naprawić tam rower i ciekawie spędzić czas z dzieckiem w strefie rodzinnej. 

W Markthalle Krefeld zatrudnienie znalazło 70 pracowników. Począwszy od przyszłego roku, w sklepie pojawi się punkt pick-up, gdzie klienci będą mogli odebrać zamówienia złożone za pośrednictwem strony www.real-drive.de.

  • fotograf 2016-12-03 09:29:14

    A gdzie zdjęcia?

  • ano 2016-12-01 20:03:06

    Hipermarket przyszłości?

    Nie wiem jak w Niemczech, ale we Francji/Włoszech taki format funkcjonuje od lat...

    sushi, cafe, pizza czy biżuteria...

    nawet dla Polaków w kontekście tego artykułu zwrot "przyszłość" nie wnosi nic poza dzień dzisiejszy

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 14343

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA