PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Hipermarkety przyjmują strategię dyskontów

Autor: wyborcza.biz 4 czerwca 2012 11:52

Dyskonty, dla których do niedawna najważniejszym kryterium była cena, teraz stawiają na markowe produkty i bardziej zamożnych klientów. Natomiast hipermarkety ruszyły do wyścigu z dyskontami o to, gdzie są najtańsze produkty - pisze wyborcza.biz.

REKLAMA

Hipermarkety przyjęły strategię dyskontów głównie z powodu niezadowalających wyników finansowych. Co prawda w roku fiskalnym 2011/2012 Tesco zanotowało w Polsce obroty w wysokości 12,6 mld zł (wzrost o 8,8 proc. w skali roku) i cały czas otwiera nowe placówki, to jednak nie przeszkodziło to władzom spółki w ogłoszeniu masowych zwolnień.
Jeszcze gorsze wyniki zanotował Real, a właściwie jego właściciel Metro AG, do którego należą także takie marki jak Media Markt czy Saturn. Słabsze wyniki sprawiły, że Metro AG zaczęło się nawet zastanawiać nad sprzedażą Reala. - W najbliższych miesiącach będziemy analizowali, co dalej z siecią Real - mówił w marcu Olaf Koch, prezes Metro AG.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 14483

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA