REKLAMA
REKLAMA

Hipermarkety walczą o klientów

Autor: Życie Warszawy 13 września 2011 14:01

Tańsze produkty i specjalne promocje. Tak o klientów popularnych dyskontów walczą hipermarkety. – Konkurencja między sklepami to większy wybór dla kupujących – komentują eksperci - podaje Życie Warszawy.

REKLAMA
Wojnę dyskontom wypowiedziała właśnie sieć hipermarketów Tesco. – To nieprawda, że tanio jest tylko w Biedronce czy Lidlu. Mamy taką samą gamę produktów w podobnych cenach – przekonuje Michał Sikora, rzecznik sieci Tesco. W walce o klienta podobne metody stosują też inne sieci hipermarketów.

Prof. Małgorzata Bombol z SGH dodaje, że w czasach kryzysu finansowego coraz więcej osób wybiera zakupy w dyskontach. – W świadomości społecznej robienie w nich zakupów nie przynosi już ujmy.  To już przestały być sklepy emerytów, coraz więcej w nich  młodych ludzi – dodaje.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12425

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA