REKLAMA
REKLAMA

Hochland wspiera wprowadzenie na rynek serka Hochland Piato

Autor: wirtaulnemedia.pl 14 sierpnia 2013 12:49

Ruszyła kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży serka Hochland Piato (Hochland Polska).

REKLAMA
Kampania serka Hochland Piato podkreśla, że jest on produkowany na bazie sera solankowego, ma prawdziwie śródziemnomorski smak oraz nadaje się zarówno do smarowania kanapek, jak również do dipów czy kremów. Produkt jest dostępny w trzech wariantach smakowych: oryginalnym, z papryczką chili i bazylią oraz zczosnkiem i bazylią.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat i stacje tematyczne - połowa emisji spotu nastąpi w pasmach największej oglądalności) oraz sklepy (ekspozytory, listwy, wobblery, cenówki). Działania są zaplanowane na dwa miesiące.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12365

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA