REKLAMA
REKLAMA

Hochland z kampanią reklamową w mediach

Autor: dlahandlu.pl 8 czerwca 2015 11:30

Rusza silne wsparcie komunikacyjne dla nowych plastrów topionych Hochland. Ogólnopolska kampania potrwa do końca listopada i obejmie TV, kino i outdoor.

REKLAMA

Nowe plastry topione Hochland, które zyskały poprawioną recepturę eliminującą konserwanty.

Kampanię telewizyjną zaplanowano w największych stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat) oraz w stacjach tematycznych, podczas godzin największej oglądalności. Z kolei reklama w kinach będzie realizowana przy wchodzących na ekrany hitach sezonu. Działaniom tym będzie towarzyszyło silne wsparcie 360°, w kilku mediach równolegle, także w Internecie, na największych portalach i w prasie. Przewidziano też szeroko zakrojone działania PR i sporo aktywności w punktach sprzedaży, z towarzyszeniem różnorodnych materiałów POS.

Do portfela marek dostępnych w Polsce należą najpopularniejsze sery - m.in. Hochland, Almette, Valbon czy Piato.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13208

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA