Hochland zmienił recepturę serów topionych w plastrach. Rusza z kampanią

Autor: dlahandlu.pl 23 kwietnia 2015 17:39

Hochland Polska wprowadza na rynek sery topione Hochland w plastrach, w nowej recepturze i nowych opakowaniach. Dla nowych plastrów topionych Hochland zaplanowano silne wsparcie komunikacyjne.

Plastry topione Hochland zyskały nową recepturę eliminującą konserwanty, a opakowania zawierają czytelną informację na temat braku zawartości konserwantów i obecności tylko wyselekcjonowanych składników oraz hasło – To jest pyszne.

W ofercie nowych plastrów Hochland znajdą się najbardziej popularne warianty smakowe: Gouda, Z szynką, Maasdamer, Emmentaler, Tost, Cheddar, Ze szczypiorkiem, Gouda Fit, Śmietankowy. Cena rekomendowana na półce to 3,59 PLN za opakowanie 130g.

Dla nowych plastrów topionych Hochland zaplanowano silne wsparcie komunikacyjne. Ogólnopolska kampania realizowana będzie już od czerwca, potrwa do końca listopada i obejmie TV, kino i outdoor. Kampanię telewizyjną zaplanowano w największych stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat) oraz w stacjach tematycznych, podczas godzin największej oglądalności. Z kolei reklama w kinach będzie realizowana przy wchodzących na ekrany hitach sezonu. Działaniom tym będzie towarzyszyło silne wsparcie 360°, w kilku mediach równolegle, także w Internecie, na największych portalach i w prasie. Przewidziano też szeroko zakrojone działania PR i sporo aktywności w punktach sprzedaży, z towarzyszeniem różnorodnych materiałów POS.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10682

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane