REKLAMA
REKLAMA

Hoop Polska przygotowuje się na wzrost kanału e-commerce w sprzedaży żywności

www.portalspozywczy.pl 27 kwietnia 2015 12:13

- Myślimy nad strategią e-commerce, tak abyśmy mogli skorzystać na fali wzrostu sprzedaży w tym kanale, jednak są to dopiero wstępne plany - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Simona Navakova, prezes zarządu Hoop Polska.

REKLAMA

- Im bardziej świadoma staje się młoda generacja konsumentów, tym większe zmiany będą zachodzić na rynku. Na pewno zwiększy się udział e-commerce w sprzedaży żywności - dodaje Simona Novakova.

Jej zdaniem, spada popularność hipermarketów, które tracą na rzecz mniejszych sklepów „blisko domu”. - Retailerzy już zauważają te zmiany. Dlatego też duży potencjał wzrostu mają lokalne sieci supermarketów - mówi prezes Hoop Polska.

Dla spółki ważny jest także rynek handlu tradycyjnego. - Na bardzo dobrym poziomie jest współpraca z dystrybutorami - przyznaje Simona Novakova.

- Co ważne, rynek handlu tradycyjnego wciąż się przeobraża. Wprawdzie małe sklepy znikają z rynku, ale jest duży potencjał do rozwoju lokalnych sieci supermarketów. Dlatego rozwijamy się w tym segmencie i poszerzamy dystrybucję - podsumowuje prezes Hoop Polska.

  • sammyk 2015-04-29 05:25:19

    Ciekawe, tu akurat mogą faktycznie mieć wzrost, jednak jak czytałem na forum gowork.pl/opinie_czytaj,63285 mają ostatnio inne problemy.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13077

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA