REKLAMA
REKLAMA

Hoop Polska wprowadza funkcjonalny ARCTIC+

Autor: pr 6 lipca 2015 10:15

Marka ARCTIC debiutuje na rynku z napojem funkcjonalnym ARCTIC+. Produkt jest oferowany w trzech wariantach smakowych: Kiwi + Kofeina, Rabarbar + Guarana oraz Ananas + Cynk.

REKLAMA

- Nasze społeczeństwo dość późno otwiera się na cały segment żywności funkcjonalnej. Najpierw weszliśmy w fazę, zdrowego odżywiania, która trwa w Polsce od kilku lat. - mówi Patrycja Giurko, marketing manager Hoop Polska  - Dziś jesteśmy na początku kolejnej fazy, w której konsumenci oczekują od posiłków i napojów nie tylko zdrowia i smaku, ale też czegoś, co pozytywnie wpłynie na ich energię, samopoczucie, czy sylwetkę. Tu napoje funkcjonalne wychodzą naprzeciw tym oczekiwaniom: piję wodę - gaszę pragnienie, a jednocześnie uzupełniam ważne minerały czy witaminy. To idea zawarta w haśle marki ARCTIC  – Mój dzień na plus - dodaje.

 Wprowadzenie napoju funkcjonalnego ARCTIC+ jest kolejnym krokiem po rebrandingu wód mineralnych, na drodze odświeżania wizerunku marki.

Wszystkie trzy wprowadzone warianty są dostępne w formacie 0,75 L,  w zupełnie nowym i dedykowanym subbrandowi opakowaniu.

Dodatkowo, od początku lipca Hoop Polska przypomina swoim konsumentom o naturalnej wodzie mineralnej ARCTIC i jej smakowych wariantach za sprawą kampanii sponsorskiej  realizowanej w telewizji TVN.

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12425

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA