PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Hoop Polska: Współpracę z dyskontami cechują ciężkie negocjacje, ale jest to pole do rozwoju

www.portalspozywczy.pl 14 kwietnia 2015 14:02

Współpraca z dyskontami to nie tylko produkcja, ale także logistyka. Sieci te kładą duży nacisk na te procesy i chcemy się rozwijać z naszymi partnerami w tym segmencie - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Simona Novakova, prezes zarządu Hoop Polska.

Czy Hoop Polska jest mocno zależna od private labels?

- Nie nazwałabym tego zależnością, ale świadomym wyborem strategicznym. Segment marek własnych rozwija się dość dynamicznie, co jest związane z ekspansją dużych sieci dyskontów oraz zmianą ich wizerunku. Dziś private labels to nie jest już tylko tani produkt o niskiej jakości. Staramy się więc – z jednej strony – wykorzystać tę pozycję sieci dyskontowych, ale – z drugiej strony – jesteśmy dla nich stabilnym i silnym partnerem. Dlatego współpracę z dyskontami cechują ciężkie negocjacje, ale jest to także pole do rozwoju - komentuje Simona Novakova.

Jej zdaniem, polski rynek private labels będzie się zmieniał. 

- W porównaniu do Europy Zachodniej, gdzie marki własne stanowią nawet 70 proc. danego rynku, w Polsce jest jeszcze miejsce na rozwój. Z drugiej strony, rynek czekają zmiany, ponieważ dyskonterzy uświadomili sobie, że produkty markowe są także ważne i trzeba takie posiadać w ofercie - mówi Simona Novakova.

Hoop dostarcza do dyskonterów wody, napoje gazowane owocowe oraz typu cola. Ilościowo private labels mają znaczący udział w produkcji spółki.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11536

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane