Hortex promuje się wśród fanów festiwali

Autor: dlahandlu.pl 13 czerwca 2011 14:39

Dla swoich fanów marka Hortex przygotowała 1000 biletów na 3 edycje Rock In Summer, Jarocin oraz inne imprezy.

Na potrzeby akcji przygotowana została specjalna aplikacja na profilu marki na facebooku www.facebook.com/hortex. Dzięki niej w muzycznych rebusach można wygrać bilety na kolejne festiwale. Każdego dnia osoby, które najszybciej rozszyfrują zagadkę otrzymają zaproszenia. Konkurs trwa od 10 czerwca do 9 sierpnia.

Akcja będzie wpierana ogólnopolską kampanią w telewizji i internecie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11170

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane