PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Hortex reklamuje sok z greipfrutów pomelo

Autor: dlahandlu.pl 30 marca 2011 12:45

Ruszyła trzecia odsłona kampanii marki Hortex pt. Poczuj Smak Pasji, w której bohater zastanawia się „Jak stworzyć słodki sok z grejpfrutów?"

Kampania obejmie ogólnokrajowe i tematyczne stacje telewizyjne. 30- sekundowy spot pt. „Hortex - Poczuj smak pasji" będzie emitowany m.in. w TVP, Polsacie, TVN, TVN Style, TVN 24, Animal Planet, Polsat Cafe. Potrwa kilka tygodni. Dodatkowo wprowadzeniu Hortex Słodkie Grejpfruty towarzyszą działania w mediach społecznościowych (facebook i youtube) oraz wsparcie BTL.
Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Opatka 2011-03-30 14:24:37

    w reklamach Hortexu najbardziej walą po uszach te durne piosenki.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11444

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane