Hortex rozdaje bilety na festiwale

Autor: dlahandlu.pl 29 czerwca 2011 11:55

Hortex rozdaje bilety na festiwale

Ruszyła nowa edycja reklamy Hortex w koncertowej aranżacji. Spoty emitowane są m.in. w TVN, TVN24. Na profilu marki na facebooku przygotowano Muzyczne Rebusy, w których fani marki mogą wygrać 1000 biletów na muzyczne festiwale i imprezy.

Tworząc z pasją, Hortex wspiera młodych artystów, chce także zaprosić do wspólnej zabawy i odkrywania niesamowitej atmosfery muzycznych festiwali młodszą grupę konsumentów. Dla swoich fanów marka przygotowała 1000 biletów na 3 edycje Rock In Summer, Jarocin oraz inne imprezy.

Na potrzeby akcji przygotowana została specjalna aplikacja na profilu marki na facebooku www.facebook.com/hortex. Dzięki niej w muzycznych rebusach można wygrać bilety na kolejne festiwale. Każdego dnia osoby, które najszybciej rozszyfrują zagadkę otrzymają zaproszenia. Konkurs trwa do 9 sierpnia.

Kampania TV rozpoczęła się w czerwcu. Spoty emitowane są w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych m.in. w TVN, TVN24.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10682

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane