PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Hortex startuje z kampanią mrożonek 

Autor: pr 16 listopada 2016 13:16

W połowie listopada rusza intensywna kampania reklamowa mrożonek Hortex. W roli głównej ponownie wystąpi Matka Natura, która wybiera wyłącznie najlepsze, naturalne produkty i szczególnymi względami obdarza Hortex. Natomiast dla wielbicieli tematyki kulinarnej przygotowano trzy nowe spoty z przepisami Matki Natury.

REKLAMA

Na ekranach ponownie zobaczymy historię błyskawicznego i głębokiego mrożenia oraz uczucia pomiędzy Matką Naturą z Panem Hortexem, który z przyjemnością przygotowuje dla niej pyszne dania – zupy i warzywa na patelnię. Zabawna narracja z historią miłosną w tle zilustrowana serią wywiadów ze świadkami zdarzeń – mieszkańcami lasu, wysmakowane ujęcia produktów wzmacniają wizerunek marki Hortex jako naturalnej, pozytywnej i nowoczesnej.

Ponadto wielbicieli tematyki kulinarnej Hortex zaprasza do eksperymentowania w kuchni. Dla nich przygotowano trzy spoty prezentujące oryginalne przepisy na dania – pyszne w smaku i łatwe w przygotowaniu. Jak powieść w odcinkach na szklanym ekranie zobaczymy jak przygotować pełny obiad (przystawkę, zupę i danie główne). Matka Natura zaprezentuje przepisy na niebanalne dania z najchętniej kupowanych produktów Hortex – roladę szpinakową z wykorzystaniem Szpinaku rozdrobionego Hortex, tajską zupę kalafiorową z Zupy kalafiorowej Hortex oraz tartę z Warzywami na patelnię Hortex.

Tegoroczna kampania obejmuje ogólnopolskie i tematyczne stacje telewizyjne oraz internet. Do kulinarnych eksperymentów zapraszamy także na łamach prasy.

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6234

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA