Hortex: W spowolnieniu polscy konsumenci wydają pieniądze mniej impulsywnie

www.portalspozywczy.pl 21 sierpnia 2013 11:23

- W czasach kryzysu konsumenci są bardziej ostrożni, mniej impulsywnie wydają pieniądze, a zakupy codzienne niejednokrotnie poprzedzają analizą - planują je, wyszukują promocji, zwracają uwagę na ceny, ale również jakość i markę wybieranych produktów - mówi Beata Łosiak, rzecznik prasowy Hortex.

- Inwestujemy w rynek, pracujemy nad poszerzeniem dystrybucji, także o sklepy dyskontowe. Markę i produkty wspieramy kampaniami reklamowymi, promocjami konsumenckimi oraz działaniami na poziomie sprzedaży. Modernizujemy również nasze zakłady, znaczne nakłady ponosimy na ciągłe podniesienie efektywności i jakości - jesteśmy jedyną firmą mrożonkową w Polsce, która posiada certyfikat BRC + - mówi Beata Łosiak, rzecznik prasowy Hortex.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12313

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane