REKLAMA
REKLAMA

HubStyle rusza z e-sklepem Emente

Autor: dlahandlu.pl 30 marca 2016 11:07

HubStyle, właściciel marek odzieżowych Sugarfree i Cardio Bunny, otworzył sklep internetowy dla marki Emente. Grupa chce mocniej zaznaczyć swoją obecność w odzieżowym segmencie premium.

REKLAMA

Emente to ubrania segmentu premium. Ubrania Emente uszyte są w krótkich seriach, z tkanin najwyższej jakości, w polskich szwalniach, przy zachowaniu tradycyjnych technik krawieckich.
HubStyle w 2015 r. przeszła gruntowne zmiany i wprowadziła nową strategię opartą na budowaniu mocnej pozycji w najszybciej rosnących obszarach rynku e-commerce. Pod koniec roku Spółka wprowadziła dwie nowe marki odzieżowe Cardio Bunny i Emente. Dynamicznie rozwija się również sprzedaż sukienek Sugarfree. W zeszłym roku przychody ze sprzedaży odzieży stanowiły 38 proc.
w przychodach Grupy HubStyle. „W 2015 r. sprzedaż Sugarfree wzrosła kilkukrotnie. Pozytywne trendy w segmencie modowym utrzymują się również w 2016 r. Liczymy, że będzie on przełomowy dla całej naszej Grupy pod względem jej wyników finansowych, także dzięki wprowadzonym nowym markom” - mówi Monika Englicht, prezes zarządu HubStyle S.A.
Rozwój nowych marek własnych w Grupie HubStyle odbywa się w ramach spółki zależnej New Fashion Brand. To inkubator modowy, w którym obecnie znajdują się marki Cardio Bunny oraz Emente. W pierwszej połowie 2016 r. Grupa planuje rozszerzenie portfolio o kolejne brandy.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13520

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA