REKLAMA
REKLAMA

HubStyle z 2 nowymi markami odzieżowymi

Autor: dlahandlu.pl 30 sierpnia 2016 09:20

HubStyle, notowany na warszawskiej giełdzie właściciel marek odzieżowych, w I półroczu wprowadził dwa nowe koncepty, dla których opracowano kompleksowe strategie marketingowe, rozpoczęto współpracę ze znanymi blogerkami, wzmocniono logistykę oraz obszar IT. Dzięki podjętym działaniom przychody netto ze sprzedaży wzrosły o 73 proc.

REKLAMA


W I półroczu 2016 r. Grupa HubStyle odnotowała 9 726 tys. zł przychodów netto ze sprzedaży wobec 5 626 tys. zł przed rokiem. Strata netto wyniosła 1 937 tys. zł i była związana z kosztami wdrożenia kolejnych dwóch marek odzieżowych i opracowaniem dla nich strategii marketingowych
i uruchomieniem nowego silnika do zarządzania platformami sklepowymi. 

„W I półroczu udział naszego segmentu odzieżowego po raz pierwszy przekroczył połowę przychodów Grupy. Osiągnięte wyniki dowodzą, że przyjęta strategia, zgodnie z którą za kluczowe aktywo Grupy uznajemy spółkę Sugarfree i dalszy rozwój na rynku e-commerce poprzez budowę portfolio silnych, dobrze rozpoznawalnych marek własnych, doskonale się sprawdza” – mówi Monika Englicht, prezes zarządu HubStyle SA.
W I półroczu 2016 r. HubStyle wprowadził kolejne dwa koncepty modowe: Kragelman - pierwszy męski brand w portfolio - oraz Freakylicks - skierowany do młodych kobiet, brand mody ulicznej. Przychody segmentu odzieży wyniosły 5 327 tys. zł i miały 50,6 proc. udział w całości przychodów dla całej Grupy.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11855

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA