REKLAMA
REKLAMA

I półrocze: Lidl wydaje najwięcej na promocje, Biedronka zwiększa budżet o 32 proc.

Autor: press.pl 11 sierpnia 2016 10:29

Lidl to marka, która w pierwszym półroczu br. przeznaczyła największy budżet na promocję - 284,2 mln zł - wynika z danych cennikowych Kantar Media - podał press.pl

REKLAMA

Oznacza to wzrost o 12,42 proc. Firma w kampaniach wykorzystuje format reklamowy z udziałem Doroty Wellman i Karola Okrasy.

W zestawieniu najmocniej promujących się marek w pierwszym półroczu br. drugie miejsce zajęła sieć sklepów AGD i RTV Media Expert z wydatkami 154,35 mln zł (wzrost o 76,87 proc.). 
Aż o 31,89 proc. budżet promocyjny zwiększyła w pierwszym półroczu br. Biedronka (Jeronimo Martins Polska) - do 152,28 mln zł. 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12399

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA