PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

I półrocze w Piotr i Paweł: 7 nowych sklepów, 2 magazyny i zmiany w asortymencie

Autor: dlahandlu.pl 13 lipca 2017 17:04

I półrocze w Piotr i Paweł: 7 nowych sklepów, 2 magazyny i zmiany w asortymencie fot. materiały prasowe

Otwarcie 7 sklepów, w tym przejęcie kilku lokalizacji po Almie, budowa dwóch magazynów, roszady personalne i zmiany asortymentowe - tak można podsumować pierwsze półrocze w sieci sklepów Piotr i Paweł.

Zacznijmy od finansów - Piotr i Paweł osiągnął w 2016 r. obrót na poziomie 2,233 mld zł, a nowy rok rozpoczął z 142 supermarketami, usługą samodzielnego skanowania zakupów w 8 placówkach oraz wdrożonym programem lojalnościowym Podwajamy Rabaty w całej sieci. 

Na przełomie roku 2016 i 2017 Piotr i Paweł zawarł 4 umowy najmu na lokalizacje, w których funkcjonowały delikatesy Alma. Supermarkety pod szyldem Piotr i Paweł w Centrum Skorosze w Warszawie oraz Arkady Wrocławskie zostały uruchomione w marcu, a pozostałe dwa w warszawskim oraz gdyńskim Klifie - w kwietniu.

Łącznie do tej pory informowaliśmy o 7 otwarciach: w Tarasach Grabiszyńskich we Wrocławiu, w Domie Mody Klif w Warszawie i w Gdyni, w Arkadach Wrocławskich, w Bydgoszczy, w CH Skorosze w Warszawie oraz w Gdańsku przy ulicy Noskowskiego 1. Ponadto, firma przeniosła sklep w Kaliszu z ul. Polnej na Młynarską.

Sieć posiada obecnie 146 sklepów w całej Polsce, w każdym województwie.

W lutym br. sieć zapowiadała, że w roku 2017 planuje dalszy rozwój organiczny, pozwalający przekroczyć liczbę 150 supermarketów oraz kontynuowanie prac nad rozwojem technologicznym oraz modernizacją najstarszych sklepów, na podstawie wypracowanych w minionym roku rozwiązań.

W marcu br. Robert Krzak, Członek Rad Nadzorczych w sieci Piotr i Paweł podczas Food Show 2017 w Katowicach, które odbyło się w dniach 16-18 marca, mówił, że w 2017 roku sieć Piotr i Paweł stawia na zmiany asortymentowe: "Myślę, że rok 2017 będzie rokiem jeszcze bardziej zwiększającej się konkurencji rynkowej i próbie zdobywania udziałów rynkowych. Widzimy, że niektórzy gracze schodzą z pola walki, tak jak w zeszłym roku firma Marcpol czy firma Alma. Dla nas pojawia się swego rodzaju szansa – po prawie zakończeniu działalności Almy dotychczas przejęliśmy cztery sklepy Almy. Przeprowadzimy w nich rebranding na supermarkety Piotra i Pawła. Każdy z nas wciąż szuka swojej inności rynkowej. My stawiamy na zmiany asortymentowe w odniesieniu do świeżej żywności, polepszanie jakości i konkurencyjność cenową".

  • Annn 2017-07-15 15:35:26

    Czyżby przejęcie sklepow Almy oznaczało wejście na ścieżkę, którą poszła Alma?

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11493

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane