IKEA z nowym szefem marketingu internetowego

Autor: wirtualnemedia.pl 14 lipca 2015 10:31

Adam Jankowski objął stanowisko head of digital marketing w Grupie IKEA w Polsce - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Jankowski do IKEA Group przeszedł z firmy ubezpieczeniowej PZU, gdzie pracował od jesieni ub.r. jako e-marketing unit manager odpowiadał tam m.in. za rozwój performance marketingu oraz nową strategię działań internetowych.

Wcześniej pracował w P4 (operatorze sieci Play) jako user experience expert. Był też związany przez ponad sześć lat z T-Mobile Polska. Pracował również w agencjach reklamowych.

Więcej na wirtualnemedia.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11336

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane